Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému
ŠINKOVÁ, Jiřina
Diplomová práce se věnuje využití propagace u konkrétního vybraného subjektu vzdělávacího systému. Za zkoumaný subjekt je zvolena organizace sekundárního vzdělávání, Střední škola polytechnická v Českých Budějovicích. Cílem diplomové práce bylo odkrýt a zhodnotit využívání a význam promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému. Na základě získaných informací navrhnout vhodnější využití nástrojů promotion a určit opatření vedoucí k dalšímu rozvoji promotion vybrané organizace. První část práce, literární rešerše, se zabývá hlavně propagačním mixem. Praktická část zahrnuje několik oblastí. Na úvodu praktické části je představen současný propagační mix organizace. Následují výsledky z doplňkového dotazníkového šetření a vyhodnocení hypotéz za použití statistického hodnocení dat. Důležitou součástí práce jsou doporučení navržena pro optimalizaci propagace a propagačních aktivit.
Vnímání produktů a služeb vybrané banky studenty Jihočeské univerzity
VRÁTNÁ, Zuzana
Název této bakalářské práce je Vnímání produktů a služeb vybrané banky studenty Jihočeské univerzity. Tato práce rozebírá bankovní produkt z hlediska marketingového mixu v oblasti finančních služeb. V první části jsou popsány vlastnosti a životní cyklus produktu. V praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření dotazována cílová skupina. Tou jsou studenti Jihočeské univerzity. Hlavní pozornost je věnována finančním produktům Československé obchodní banky. Dotazníky jsou zasílány studentům ze všech fakult. Výsledky výzkumu jsou zpracovány v grafech. V další části praktické části jsou uvedeny návrhy na zlepšení produktů a služeb ČSOB.
Optimalizace věrnostního programu společnosti Triola a.s.
Wachtlová, Dominika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dohnal, Petr (oponent)
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci pro věrnostní program společnosti Triola. Návrhy pro optimalizaci vychází jak z teoretického porozumění tématu věrnosti, tak z řady praktických analýz. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je přehledem teoretických poznatků o věrnosti spotřebitelů a nastiňuje jak tato věrnost může být kultivována pomocí věrnostních programů. Druhá část je tvořena řadou praktických analýz, včetně analýzy prodejních dat Trioly, analýzy dat z MML-TGI, spotřebitelského průzkumu a nakonec srovnání s jinými věrnostními programy na českém trhu. Poslední kapitola je syntézou teoretické a praktické části a navrhuje doporučení pro Triola Klub na základě poznatků shromážděných v průběhu celé práce.
Srovnání B2C loajalitních programů retailových řetězců v segmentu fashion and sport v ČR
Sekerková, Adéla ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hynek, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza a srovnání věrnostních programů v segmentu fashion and sport v České republice. Dnešní spotřebitel je velmi informovaný a rozhoduje se při nákupu podle mnoha kritérií. Stává se věrným ke značce v případě, že je se značkou spokojen a přináší mu kromě různých benefitů především benefity emocionální. Teoretická část práce je věnována značce, chování zákazníka, jeho nákupnímu procesu, loajalitě, věrnostním programům a vlivu trendů a nových technologií na zákazníkovo chování. Tato práce byla zadána značkou O'Neill, proto se praktická část zabývá představením společnosti a porovnáním věrnostních programů jejich konkurentů. Stěžejní částí práce je vyhodnocení dotazníku a doporučení pro značku O'Neill.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.